کامپایلر

آموزش مبتدی تا پیشرفته برنامه نویسی
کامپایلر

کامپایلر

آموزش مبتدی تا پیشرفته برنامه نویسی

طبقه بندی موضوعی
یادداشت
خیمه نشین

سرآغاز...

شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۱، ۰۴:۳۴ ب.ظ
کامپایلر؛ هر آنچه که من از برنامه نویسی می دانم!
مدت ها بود که میخواستم یه وبلاگ بزنم و چیزایی که از برنامه نویسی یاد گرفتم رو منتشر کنم تا شاید به درد یه رهگذر اینترنتی بخوره! البته ترم دو دانشگاه که بودم توی vcp یه وبلاگ زدم به همین اسم(compiler)؛ ولی متأسفانه به دلیل مشغله اون زمان، نتونستم بروزش کنم.
سایت بیان رو یکی از دوستام بهم معرفی کرد که امکانتاش عالیه و سرعتش هم قابل قبول. پس تصمیم گرفتم تا از blog استفاده کنم. امیدوارم که بتونم حداقل هفته ای یه بار این وبلاگ رو بروز کنم. الهی به امید تو...
  • امین روستائی

وبلاگ کامپایلر

سرآغاز

نظرات (۱)

  • Mᴏʜᴀᴍᴍᴀᴅ Hᴏssᴇɪɴ
  • سلام خدا قوت! عید نیمه شعبان هم مبارک
    پس چرا انقد کم مطلب گذاشتی؟ ما اومدیم یاد بگیریم ...
    یک سوال.
    کدpost_imageرو گذاشتم توی وبلاگم. ولی عکسایی که میذارم به سایز اصلی خودشون ظاهر میشن و بعد از نوشته هام ظاهر میشه. سوال اول:
    چیکار کنم که سایز عکس به صورت اتومات همیشه به یه اندازه در بیاد.
    سوال دو:
    چیکار کنم که قبل از همه متون ظاهر شه؟
    لطفا اگر برات ممکنه جوابشو تو وبلاگم بذار چون نمیدونم کی دوباره سر بزنم به اینجا
    پاسخ:
    سلام
    عید شومام مبارک!
    متاسفانه بدلیل مشغله و تعدد سایت و وبلاگ(!)، نمیتونم بروز کنم...
    بهتر اینه که سایز عکسا رو کوچک کنید و نیازی نباشه که سایز رو تنظیم کنید(مثه کاری که من اینجا کردم)
    ولی اگه خواستید توی تگ Img خاصیت style رو اضافه کنید و بهش طول و عرض بدید. اینجوری:
    style="height: 100px; width: 100px;" 

    سوال دوم هم اگه منظورت نشون دادن عکس در اول مطلب هست، باید کد مربوط رو اول کدهای قسمت شرح یا خلاصه مطلب بذاری.
    اگه سوالی بود توی وبلاگ خیمه نشین بگید تا بتونم زودتر جواب بدم...
    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی